İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü TÜBİTAK 4008 de 2 Proje İle Büyük Bir Başarıya İmza Attı

İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü TÜBİTAK 4008 de 2 Proje İle Büyük Bir Başarıya İmza Attı
  • 16 Eylül 2022 12:24
  • A+
    A-

Bu yıl ilk defa çağrısı yapılan TÜBİTAK 4008 “Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Kapsayıcı Toplum Uygulamaları” Kapsamında İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü 2 proje ile desteklenmeye hak kazandı.

İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü TÜBİTAK 4008 de 2 Proje İle Büyük Bir Başarıya İmza Attı

Özel gereksinimli bireylerde farkındalık oluşturmayı, bu bireylere; eğitim ve bağımsız yaşam konularında destek sağlayarak toplumla bütünleşmelerini kolaylaştırmayı, özel gereksinimli bireylere hizmet sunan kişiler ve özel gereksinimli bireyler arasında bilimsel uygulamaların yaygınlaşmasını sağlamayı amaçlayan “4008 Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Kapsayıcı Toplum Uygulamaları Destekleme Programı” kapsamında 42 proje destek almaya hak kazandı. Destek almaya hak kazanan 42 projeden 9 tanesi il milli eğitim müdürlüklerine ait. İzmir ili genelinde bu projeye 12 başvuru oldu. İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü adına yapılan 2 başvuru desteklenmeye hak kazandı.

İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü TÜBİTAK 4008 de 2 Proje İle Büyük Bir Başarıya İmza Attı

İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü adına yürütücüsü Fatma Beyza Taş’ın olduğu “Kapsayıcı Toplum İnşaasında Dijital Vatandaşlık Eğitimi” ve yine İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü adına yürütücüsü Doğan Seyfettin Aldağ’ın olduğu “ Bilimi Yaşıyorum” isimli projeler TÜBİTAK 4008 “Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Kapsayıcı Toplum Uygulamaları” kapsamında başarılı oldu. 2 proje ile desteklenmeye hak kazanan tek il müdürlüğü İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü oldu.

Bu haber ilgini çekebilir ->  Buca Belediyesi’nde Roman Koordinasyon Merkezi kuruluyor
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.