Çiğli Belediyesi’nden“Bütünsel Kalite Yönetimi”

Çiğli Belediyesi’nden“Bütünsel Kalite Yönetimi”
  • 24 Mart 2021 16:20
  • A+
    A-

Çiğli Belediyesi, hizmet kalitesini artırmak ve vatandaşların memnuniyetini sürekli kılmak adına Bütünsel Kalite Yönetim Sistemini yönetsel ve operasyonel tüm iş süreçlerinde uygulamaya başladı.

Göreve geldiği ilk günden itibaren “Bir Kente Hizmet, Onu Sevmekle Başlar” misyonuyla çalışmalarını sürdüren Çiğli Belediye Başkanı Utku Gümrükçü, çağın gereklerine uygun, dinamik, yenilikçi ve dijital dönüşüm odaklı belediyecilik anlayışıyla Çiğli Belediyesi’nde köklü bir kurumsal değişime öncülük ediyor.Strateji Geliştirme Müdürlüğü bünyesinde oluşturulan Kalite Yönetimi ve Süreç Geliştirme ekibinin çalışmalara başlamasının ardındanBütünsel Kalite Yönetim Sistemi ve Sürekli İyileştirme anlayışını kurumun tamamında hakim kılmak amacıyla Türk Standartları Enstitüsü (TSE) Ege Bölge Koordinatörlüğü tarafından belediye personellerine Kalite Yönetim Sistemi Temel ve Dokümantasyon eğitimleri verildi. TSE Uzmanı Hasan Sözkesen’in yönetiminde gerçekleştirilen eğitimlerde; Kalite Yönetim Sistemi Standartları, Kalite Yönetim İlkeleri, Kalite Sistem Dokümantasyonu, Kalite Sistem Prosedürleri, Proses ve Risk Yönetimi ve Kalite Yönetim Sistemi Standardı gibi temel konulardabilgilendirmede bulunuldu.

Başkan Gümrükçü; “Hizmetlerimiz planlı ve programlı olacak”

REKLAM ALANI

Yerel ve kamusal hizmet sağlayıcısı olan belediyelerin hizmet kalitesinin halkın yaşam kalitesiyle doğru orantılı olduğunu ifade eden Başkan Gümrükçü, “Hızlı nüfus artışı, kentleşme ve iklim değişikliği gibi değişken koşulları göz önünde bulundurarak, halkımızın yaşam kalitesiniyükseltecek kurum içi gelişim ve değişim adımlarını bir bir atıyoruz. Bu doğrultuda ilk olarak, hizmet odaklı, hızlı, etkin ve verimli çalışan bir kurum kültürü oluşturmayı hedefliyoruz.Bu yapılanma ve kültürün, Bütünsel Kalite Yönetim Sistemi ilesağlanacağı bilinciyle Strateji Geliştirme Müdürlüğümüz bünyesinde Kalite Yönetimi ve Süreç Geliştirme ekibi oluşturduk. Ekibimiz kurumun tüm iş süreçlerini mercek altına alıp, 25 Müdürlüğümüzün yönetici ve personelleriyle görüşmeler gerçekleştirdi.Müdürlükler bünyesinde yapılan her bir iş için detaylı süreç ve metot analizleri yapıldı. Yeni iyileştirme önerileri tespit edildi.Şu an gelinen noktada25müdürlüğün organizasyon şeması revize edilip,119 görevtanım formu oluşturuldu.Personellerimizin iş akışı,kullanacakları metotlar, çalışma koşulları, araç-gereçlerive organizasyonel bağlantıları yeniden tanımlandı. Vatandaşlarımıza sunacağımız her hizmet, plan ve program dahilinde sürdürülebilir olacak. İhtiyaç ve sorunlara kalıcı çözümler sağlayacak. Böylece hayalini kurduğumuz herkesin mutlu ve huzurlu olduğu Çiğli’yi çok daha çabuk inşa edebileceğiz” dedi.

Bu haber ilgini çekebilir ->  Buca Belediyesi’nde Roman Koordinasyon Merkezi kuruluyor

 

ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.