Çiğli Belediyesi İnternet Tabanlı Telefon Santraline Geçti

Çiğli Belediyesi’nde iletişim kalitesinin artırılması ve maliyetlerin düşürülmesi
amacıyla IP Telefon Santrali kullanımına geçildi. Başkan Utku Gümrükçü,
belediyede internet alt yapısının kullanıldığı hızlı, ucuz, etkin ve entegre iletişim
dönemine geçildiğini söyledi.
Normalleşme süreci ile birlikte tekrar tam kapasiteyle hizmet vermeye başlayan Çiğli
Belediyesi’nde, vatandaş ve muhtarlar arası iletişimi kolaylaştıran CRM Vatandaş İlişkileri
Yönetimi Sistemi’nden sonra kurum içi ve kurum dışı telefonla iletişim ağını güçlendirmek
amacıyla IP Telefon Santrali devreye girdi. Sistem belediyedeki mevcut internet alt yapısını
kullanarak belediyenin tüm dış birimlerini dahili hatların kullanıldığı tek bir santralde
topluyor. IP Santral ile hem daha hızlı, hem de düşük maliyetli iletişim olanağı sağlanmış
oluyor. CRM görüşmelerini kayıt altına alan IP Telefon Santrali farklı yazılım ve sosyal medya
araçlarıyla entegrasyon ve görüntülü görüşme olanağı da sağlıyor.
Dış birimlere ulaşmak çok kolay
Belediye internet altyapısının kullanıldığı, ücret ödenmeyen ve ciddi tasarruf sağlayan IP
Telefon Santrali, Çiğli Belediyesi’nin yeni ve eski binalarında bulunan tüm müdürlükler ile
belediyenin dış birimleri olan Harmandalı Semt Merkezi ve Spor Tesisi, Veteriner İşleri
Müdürlüğü, Sağlık İşleri Müdürlüğü, Atatürk Spor Salonu, Atatürk Stadı, Evka 2 Kütüphanesi,
Sasalı ve Kaklıç Hizmet binaları kullanıyor.
Çağrı merkezi devrede
Yapılan iletişim alt yapısını güçlendirme çalışmaları kapsamında Çiğli halkının talep, öneri,
istek ve şikayetlerini iletebileceği belediye 0232 935 5535 numaralı çağrı merkezi de devreye
girdi. IP Santral ile çağrı merkezinde kayıt altına alınan görüşmeler anında CRM Vatandaş
İlişkileri Yönetim Sistemi aracılığıyla ilgili müdürlüklere iletilerek hızlıca çözüme
kavuşturulması sağlanıyor. Cep telefonuna gelen sorgulama koduyla da vatandaş talebinin
takibini Belediyenin web sayfasından yapabiliyor.
Başkan Gümrükçü: “Kent hayatını modernize ediyoruz”
Çiğli’de hayatı kolaylaştıracak dijital dönüşüm hedeflerini bir bir gerçekleştirdiklerini ifade
eden Çiğli Belediye Başkanı Utku Gümrükçü, “Vatandaşlarımızın taleplerine hızlı çözüm
üretmek ve kurum içi ve kurum dışı iletişimi güçlendirmek amacıyla altyapısal reformlar
yapıyoruz. Bu kapsamda ilk olarak Vatandaş İlişkileri Yönetimi Sistemi’ni (CRM) faaliyete

geçirdik. İkinci adım olarak da kurum içerisinde güçlü bir iletişim ağı kurmak adına IP Telefon

Santralini kullanmaya başladık. Teknolojinin hızla geliştiği ve yenilendiği günümüz
dünyasında, Çiğli Belediyesi olarak bu gelişimi takip edecek ve daha iyi hizmet noktasında
ilçemize uyarlamaya devam edeceğiz” dedi.
Bu haber ilgini çekebilir ->  Kurban Bayramında Çalışanların Mesai Ücretleri Nasıl Hesaplanıyor?
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.