Bayraklı’da, çağrı merkezi vatandaşın yanında

Bayraklı’da, çağrı merkezi vatandaşın yanında
  • 7 Nisan 2020 11:33
  • A+
    A-

Koronavirüs salgını nedeniyle, ilk günden itibaren aldığı önlemleri hızla hayata geçiren Bayraklı Belediyesi, kurduğu çağrı merkeziyle de, gece gündüz demeden vatandaşların taleplerine cevap veriyor. Evden çıkamayan 65 yaş üstü vatandaşların ihtiyaçlarını not alıp ilgili birimlere ileten çağrı merkezi, ayrıca sosyal yardım taleplerini yanıtlıyor. Ekipler, 4 bin 916 vatandaşa hizmet verdi.

Bayraklı Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü, oluşturduğu çağrı merkezi ile hafta içi ve hafta sonu 08.30 – 24.00 saatleri arasında vatandaşların taleplerine yanıt veriyor. Bu kapsamda 232 477 20 00 telefon numarasıyla ulaşılabilen merkezi, 2 haftada 4 bin 916 vatandaş arayarak, yardım istedi. Çağrı merkezi personeli, vatandaşların ihtiyaçlarını not alıp, ilgili birimlere yönlendirdi.

Bayraklı’da, çağrı merkezi vatandaşın yanında

REKLAM ALANI

Çağrı merkezini bugüne kadar arayanların veya whatsapp ya da internet yoluyla ulaşanların 4 bin 17’si sosyal yardım, 343’ü 65 yaş üstü alışveriş ihtiyacı, 130’u çeşitli belediye hizmetleri için talepte bulundu. Toplamda 4 bin 916 kişinin talep ve istekleri alınarak anında sonuçlandırıldı. Ekipler, belediye ile ilgili konularda vatandaşı bilgilendirirken, farklı kurumlarla ilgili konularda da yönlendirme yapıyor. Çağrı merkezine ulaşma isteyenler 0232 477 20 00 numaralı whatsapp hattı ve [email protected] internet adresi üzerinden taleplerini iletebiliyor.

Bayraklı’da ilk vakanın açıklanmasıyla belediye olarak gerekli tüm önlemleri hızla aldıklarını ve dezenfeksiyon seferberliğiyle halk sağlığı için gece gündüz çalıştıklarını belirten Bayrakli Belediye Başkanı Serdar Sandal, “Tüm ekiplerimiz görevlerini büyük özveriyle yapıyor. Elimizden geldiğince fazla vatandaşımıza ulaşarak, taleplerini karşılamaya çalışıyoruz. 65 yaş ve üzerindeki vatandaşlarımızın alışverişlerini, sosyal yardım ihtiyacı olan vatandaşlarımızın taleplerini ve diğer birimlerimizle ilgili gelen tüm telefonlara arkadaşlarımız yanıt veriyor. Bu süreçte her zaman dayanışma içinde olacağız ve bu zorlu süreci atlatacağız” dedi. Bayraklı’da, çağrı merkezi vatandaşın yanındaBayraklı’da, çağrı merkezi vatandaşın yanında

Bu haber ilgini çekebilir ->  İzmir Körfezi’nin geleceğinin konuşulacağı çalıştay başladı
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.