Sarı Masa Çözüm Merkezi sosyal medyada

Sarı Masa Çözüm Merkezi sosyal medyada
  • 4 Kasım 2021 07:42

 

VATANDAŞLARDAN gelen talep, öneri ve şikâyetlere hızlı çözüm bulmak amacıyla hizmet veren Buca Belediyesi Sarı Masa Çözüm Merkezi, sosyal medyaya taşındı. Facebook, Twitter ve Instaram’da “Bucasarimasa” kullanıcı adıyla vatandaşlarla iletişim kuran merkez, sadece 5 günde 150 şikâyetin çözümüne aracılık etti. 

Bucalıların yerel yönetimlerle ilgili taleplerine büyük önem veren Buca Belediyesi’nin Sarı Masa Çözüm Merkezi, belediyenin internet sitesi, e-posta ve yüz yüze başvuruların ardından sosyal medya üzerinden de öneri ve şikâyetleri kayıt altına almaya başladı. Bu sayede hemşehrilere 7 gün 24 saat hizmet veren merkezin sosyal medya hesapları kısa sürede büyük ilgi gördü.Sarı Masa Çözüm Merkezi sosyal medyada

Geçtiğimiz hafta başından itibaren aktif hale gelen hesaplardan gelen talepleri ilgili birime aktaran Sarı Masa Çözüm Merkezi, 150 konunun çözüm kavuşturulması için köprü görevi gördü. Vatandaşlar, talep ve şikâyetlerin hızlı şekilde çözüme kavuşturulmasından memnuniyet duyarken, gelen taleplerin ağırlıklı olarak park ve bahçe düzenlemeleri, temizlik ve fen işleriyle ilgili olduğu belirtildi.

Sarı Masa Çözüm Merkezi sosyal medyadaSarı Masa Çözüm Merkezi sosyal medyada

 

 

 

 

Bu haber ilgini çekebilir ->  Konak’ta ‘Anneler Günü’ coşkuyla kutlandı
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.