Tüketicinin aldığı ürünle ilgili şikayetini yazdığı platformda, tüketiciye haklı haksız tutumuyla ilgili çözüm üreten ÜLKEA, tüketiciyi şikayetini platforma taşıyıp, firmanın ismini kötülemeye çalıştığı için hukuksal süreçler üzerinden tehdit etti.
ÜLKEA’nın hukuki haklarını arayacağını söyleyerek tüketiciyi tehdit ettiği o paragraf şu şekilde:
“Talihsiz bir gün geçirdiğiniz ihtimaliyle yaptığınızı düşündüğümüz, işletmemize yönelik bu yanlış üslup ve davranışlarınıza ek olarak, bu platformda da süreci çarpıtarak aktarmanızı üzüntüyle karşılamaktayız.
Müşteri memnuniyetini dün olduğu gibi bugün de en ön planda tutan işletmemize yönelik bu tavrınızı son derece haksız bulduğumuzu belirtir, olay esnasındaki negatif tavırlarınızı içeren kamera görüntülerini talep etmeniz halinde şahsınız ve/veya kamuoyu ile her zaman paylaşmaya hazır olduğumuzu,
Son olarak şirketimizin bahse konu şikayetiniz ve diğer asılsız iddialarınız nedeniyle uğraması muhtemel zararları için yasal yollara başvurma hakkımızı saklı tuttuğumuz hususunu da saygılarımızla bildiririz.”