Son Haberler

EFES SELÇUK HOLLYWOOD’A DA İLHAM VERECEK

EFES SELÇUK HOLLYWOOD’A DA İLHAM VERECEK
  • 28 Eylül 2020 08:21
  • A+
    A-
Amerikalı Türk asıllı yönetmen ve yapımcı Sean GK tarafından çekilecek olan “X The End Time” filmi için birbirinden ünlü dünya starları İzmir’e geliyor.
Filmin çekimleri için 23 Ekim’de Türkiye’ye gelecek oyuncular, fragman çekimleri için 24-25 Ekim tarihlerinde Efes Selçuk ve Seferihisar’da
bulunacaklar. Dünyaca ünlü oyuncular çekimler için bulundukları süre içerisinde İzmir’in tarihi yerlerini de gezecekler.
Terminatör filminin oyuncularından Kristanna Loken, Testere filminin başarılı dedektifi Costas Mandylor, Tom Tidiman’ın başrollerini üstleneceği filmde
Türk dizilerinin sevilen oyuncusu Wilma Elles ve üç yıl sonra setlere dönen Ali Başar ve Tevfik İnceoğlu da rol alacak. “X The End Time” filminin bir aksiyon
türünde bir çalışma olacağını ifade eden Sean GK filmin 2021 yılında vizyona gireceğini de belirtti. Sean  GK kişisel sosyal medya hesabından da çekilecek
film ile ilgili bilgilerin yanı sıra Efes Selçuk’un tarihi yerleriyle de ilgili paylaşımlar yapıyor.
EFES SELÇUK HOLLYWOOD’A DA İLHAM VERECEK
EFES SELÇUK DA SİNEMA İZMİR AĞI ÜYESİ
Efes Selçuk Hollywood’a ilham verirken, Efes Selçuk Belediye Başkanı Filiz Ceritoğlu Sengel tarafından imzalanan protokolle Efes Selçuk Belediyesi Sinema İzmir Projesi Destek Ağı’na dahil oldu. Başkan Sengel imzalanan protokolü sosyal medya hesaplarından, “Sinema İzmir Projesi Destek Ağı’nın üyesi olduk. Sıra Efes Selçuk’un, İlham Veren Kent’in yeni projelere ilham vermesinde” notuyla paylaştı. İzmir Vakfı’nın İzmir Büyükşehir Belediyesi ve İzmir Kalkınma Ajansı işbirliğiyle oluşturduğu İzmir Sinema Ofisi ile Efes Selçuk Belediyesi arasında imzalanan protokolle Efes Selçuk eşsiz doğası, tarihi ve kültürel değerleriyle İzmir’de sinema sektörünün gelişmesine katkı sunacak.
Bu haber ilgini çekebilir ->  [Image "Header+-+Working+Backwards.png"] The magic of Working Backwards: A real-world case study During my 11 years at Amazon, I saw the company grow from 3,000 engineers to 60,000 engineers, and the stock grow from $40 to $3000 (pre-split). That’s an astronomical growth by all measures. It was a wild ride. Sometimes people ask me: What’s the secret sauce? I actually don’t think there’s a “secret” sauce. Everything is out there for you to see in plain sight. Jeff Bezos’ ruthless business acumen. The intense work environment over-indexed on delivery and unapologetically trimming fat. The way Amazon’s leadership principles shape hiring, firing, business decisions and even daily conversations. But above all, Amazon works backwards from the customer. One of my earlier blogs touched on that a bit (“The importance of Story Telling”). My career growth during my time at Amazon mirrored Amazon’s growth to some degree. I came in as an SDE-II very much unsure of myself; left after having been a Principal Engineer for six years and having shaped a lot of the ways in which Amazon tests its software. A lot of that career growth was too, due to Working Backwards. What is this magic “Working Backwards” thing, might you ask? It’s very simple. In fact, deceptively simple. Most software engineers work in a linear fashion, where they have an idea, they write a massive design document that they review with their peers, then once it’s approved they go write the code. Finally, when the thing is feature-complete, they write a customer-facing announcement, and they launch their product, sending that announcement out to the world. [Image "Body+asset+1+%2810%29.png"] Amazon thinks differently. You write the customer announcement before you write your code, before you write your design, in fact, ideally before you truly consider all the technical roadblocks you may encounter. You review it with your peers, stakeholders, customers, to align. Then, your technical design works backwards from it. [Image "Body+asset+2+%282%29.png"] That simple? Yeah. But I assert that flipping the order in which things happen changes everything. And it’s not more work: you have to write that customer announcement anyways! A good customer announcement tells me the WHAT, the WHY and the HOW, and it does not talk about implementation details at all. — Read the rest on Medium [Image "CTA+-+Blue+%283%29.png"]
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.