Bornova Belediyesi Gezici İletişim Merkezi ile vatandaşa daha yakın
7/24 hizmet veren Çağrı Merkezi, Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü’ndeki Dilek ve Şikayet Masası ve Saha Ekibi aracılığıyla vatandaşlarla birebir iletişim kuran Bornova Belediyesi, bu alandaki hizmetlerini bir adım öteye taşıdı. Gezici İletişim Merkezi projesini hayata geçirdi. Bornova Belediye Başkanı Olgun Atila da, Merkez’de vatandaşlarla bir araya geliyor.
Beş personelin görev yaptığı Gezici İletişim Merkezi, Bornova’nın dört bir yanında vatandaşlarla buluşuyor. Yoğunluğun en fazla olduğu meydanlar ve işlek caddeler gibi noktalar ile pazaryeri gibi vatandaşların uğrak yerlerinde kurulan Gezici İletişim Merkezi, büyük ilgi görüyor. İlgili personele dilek, şikayet ve taleplerini ileten vatandaşlara belediye hizmetleri ve etkinlikleri hakkında bilgi de veriliyor.
Alınan istek ve şikayetler anında ilgili müdürlüklere iletiliyor. Telefon numarası ya da internet adresi gibi iletişim bilgileri alınan vatandaşlara, ilgili oldukları alanla ilgili belediye hizmetleri ya da etkinliklerinin duyuruları bizzat iletiliyor. Aynı şekilde taleplerinin yerine getirilip getirilmediği doğrudan kendilerinden öğreniliyor. İsteklere göre etkinlik planlaması yapılıyor. Bornova Belediyesi’nin ikram aracı da Gezici İletişim Merkezi ile birlikte vatandaşlara hizmet ediyor.
Bornova Belediye Başkanı Olgun Atila, her gün farklı bir noktada kurulan ya da yoğunluğa göre bir günden daha fazla aynı yerde kalan Gezici İletişim Merkezi’nde vatandaşlarla bir araya geliyor. Bu projeyi Ortak Akıl ilkesinden hareketle hayata geçirdiklerini ifade eden Başkan Atila, “Biz bu güne kadar ki tüm çalışma, proje ve hizmetlerimizi vatandaşlarımızın talepleri doğrultusunda hayata geçirdik. Bunun için de halkımızla her zaman iç içe olmamız gerekiyor. Gezici İletişim Merkezi’ni de bu amaçla kurduk. Vatandaşlarımızın gösterdiği ilgi bizleri çok memnun ediyor” diye konuştu.