14. Travel Turkey İzmir Dijital, “DRV – Virtual Happy Hour”da tanıtıldı

14. Travel Turkey İzmir Dijital, “DRV – Virtual Happy Hour”da tanıtıldı
  • 24 Ocak 2021 10:58
  • A+
    A-
Alman Seyahat Acentaları Birliği ve İzmir’deki turizm sektör paydaşları; “DRV – Virtual Happy Hour” etkinliği kapsamında bir araya geldi. 70’in üzerinde katılımcı ile zoom üzerinden gerçekleştirilen toplantıda, İzmir’in yeni dönem turizm stratejileri aktarılırken; 25-27 Şubat tarihleri arasında dünya turizm sektörünü bir araya getirmeye hazırlanan 14. Travel Turkey İzmir Dijital Fuarı’na yönelik bilgiler verildi. 14. Travel Turkey İzmir Dijital, “DRV – Virtual Happy Hour”da tanıtıldı
Dünyadaki seyahat alışkanlıkları pandemi döneminde yeniden inşa edilirken; Türkiye’nin en önemli turistik destinasyonlarından biri olan İzmir, yeni dönemin turizm trendlerine hızla adapte olunması ile ön plana çıktı. İzmir Büyükşehir Belediyesi öngörüsü ile oluşturulan, yerel yönetimler, sivil toplum kuruluşları ve sektörün tüm paydaşlarının yer aldığı bir kent koalisyonu ile ortaya konan İzmir Turizm Stratejisi, kentin nitelikli turizminin açığa çıkarılmasını hedefliyor. Kentin yeni turizm rotası, İzmirli paydaşlar tarafından uluslararası platformlarda tanıtılıyor. Bu amaçla yapılan etkinliklerden biri olan “DRV – Virtual Happy Hour” etkinliği, İzmir Ticaret Odası tarafından düzenlendi. Tanışma toplantısında, Alman Seyahat Acentaları Birliği (DRV) Yönetim Kurulu Başkanı Norbert Fiebig başta olmak üzere Alman turizm sektörünün temsilcilerine İzmir’in yeni dönem turizm potansiyeli tanıtıldı. Almanya ile oluşabilecek iş birlikleri değerlendirildi. İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Tunç Soyer’in başlattığı “Turuncu Çember” uygulaması Alman temsilcilerinin pandemi sonrası güvenli turizm kapsamında ilgisini çeken konu başlıklarından biri oldu.
14. Travel Turkey İzmir Dijital, “DRV – Virtual Happy Hour”da tanıtıldı
Toplantıda ayrıca, Türkiye’de turizm sektörünün ilk sanal fuarı olmaya hazırlanan 14. Travel Turkey İzmir Dijital Fuarı tanıtıldı. İZTO Yönetim Kurulu Üyesi Ahmet Oğuz Özkardeş’in moderatörlüğünü yürüttüğü toplantıda; Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı, Türkiye Seyahat Acentaları Birliği (TÜRSAB) Fuarcılık A.Ş., İzmir Fuarcılık Hizmetleri Kültür ve Sanat İşleri Tic. A.Ş. (İZFAŞ), İl Turizm Müdürlüğü, İzmir Vakfı, İzmir Büyükşehir Belediyesi Turizm Şube Müdürlüğü, İzmir SKAL Kulübü, Çeşme Turistik Otelciler Birliği, Alaçatı Turizm Derneği, İzmir Turist  Rehberleri Odası ile İzmir’in turizm stratejisinde rolü olan pek çok kurum ve kuruluşun temsilcileri yer aldı.

“İzmir çok Avrupai bir şehir”
Türkiye’yi sadece ilgi çekici bir ülke olduğu için tercih etmediklerini dile getiren Alman Seyahat Acentaları Birliği (DRV) Yönetim Kurulu Başkanı Norbert Fiebig, “Türkiye, Almanya’nın favori turizm ülkelerinden biridir. En önemlisi, Türk turizm sektörü ile yıllardır süren ortaklıklarımız mevcut. Birlikte pek çok başarıya imza attık. Karşılıklı güvene dayalı bir ilişkimiz var. İzmir gerçekten ilgi çekici bir şehir… Ege Bölgesi ve özellikle İzmir yaşam tarzı, kültürel ve tarihi dokusu, değerleri ve onları tanıtma biçimi ile çok Avrupai bir şehir. Avrupalı misafirlerin aradığı butik, özgün, özgür, deneyimlere dayalı ve nitelikli turizm anlayışının tüm özelliklerine sahip… Tarihi dokusu, yerel tatları, kongre ve fuarları ile kültür ve sanata verdiği önem özellikle ülkemiz insanlarının ilgisini çekiyor. Pandemi sonrası destinasyonlarımızı daha popüler hale getirebilmek için yeni pazarlama stratejilerinin geliştirilmesi gerekiyor. İzmir gibi ilgi çekici bir şehri Alman turizm sektörüne tanıtmaktan dolayı gurur duyuyoruz. Alman turizm marketinde daha fazla dikkat çekmek için biz sizin yanınızdayız” ifadelerinde bulundu.

Bu haber ilgini çekebilir ->  “Nasıl bir İzmir” serisi, gıda ve tarım paneli ile devam etti

İzmir’in turizm stratejisi 14. Travel Turkey İzmir Dijital ile dünyaya tanıtılacak
Pandemi sonrası dönemde turizm alanında yaşanacak değişimlere hazırlıklı olan İzmir, yeni dönemin turizm rotasını 14. Travel Turkey İzmir Dijital Fuarı ile tanıtacak. Fuarda, İzmir’in nitelikli turizm anlayışı ön plana çıkarılacak. Türkiye’de, sektöründe ilk sanal fuarı olacak Travel Turkey İzmir Dijital, 25-27 Şubat tarihleri arasında gerçekleşecek. T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı ve T.C. Ticaret Bakanlığı himayelerinde; İzmir Büyükşehir Belediyesi ev sahipliği, İzmir Ticaret Odası, TÜRSAB, TÜROFED, İzmir Vakfı desteği ile İZFAŞ ve TÜRSAB Fuarcılık A.Ş. tarafından düzenlenen 14. Travel Turkey İzmir Dijital Fuarı; ttidigital.izfas.com.tr adresinden online olarak takip edilebilecek. Fuar, İZFAŞ’ın yerli dijital alt yapısı olan “Digital İzmir Fair” platformunda gerçekleşerek dünya çapındaki sanal fuarlar arasındaki yerini alacak.

REKLAM ALANI
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.