Bornova’da vatandaşla yönetim dönemi

Bornova’da vatandaşla yönetim dönemi
  • 29 Nisan 2016 11:51
  • A+
    A-

Mahalle gezilerine aralıksız devam eden, gezici iletişim merkezlerinde vatandaşların önerilerini dinleyen Bornova Belediye Başkanı Olgun Atila, bir ilki daha gerçekleştirdi. Atila, facebook üzerinden canlı yayına katılarak proje ve hizmetlerle ilgili bilgi verdi, vatandaşlardan gelen soruları yanıtladı. 33 bin 753 kişiye erişilen canlı yayında Başkan Atila’ya yapılan hizmet ve önerilerle ilgili 594 yorum ve mesaj geldi. Tüm Bornovalılara teşekkür eden Başkan Atila, uygulamanın belirli aralıklarla devam edeceğini söyledi.

Bornova Belediye Başkanı Olgun Atila, İzmir’de bir ilke imza atarak Online Halk Günü düzenledi. 28 Nisan Cuma saat 21.00’de gerçekleşen Facebook üzerinden yapılan canlı yayında Başkan Atila, proje ve hizmetlerle ilgili bilgiler verdi. 33 bin 753 vatandaşa erişilen canlı yayında Atila  Bornovalıların sorularını da yanıtladı. Canlı yayında Başkan Atila’ya 594 yorum ve mesaj geldi.  Başkan Atila, soru ve mesajların önemli bölümünü program sırasında yanıtladı. Zaman nedeniyle canlı yayın sırasında yanıtlanamayan soruların tamamına daha sonra yapılan çalışma ile cevaplar verildi.

Bornova Belediye Başkanı Olgun Atila’nın  vatandaşlarla buluştuğu canlı yayın facebook.com/olgunatila1ve  periscope.tv/olgunatila adreslerinden binlerce kişi tarafından takip edildi. Facebook üzerinden yapılan ve binlerce kişiye ulaşan yayında Bornovalılar, Başkan Atila’ya tüm talep ve önerilerini iletti. Programın adı ise sosyal medya hesaplarından yapılacak anket sonucu belirlenecek.

Bornova’da vatandaşla yönetim dönemi

Belediye başkanlığı döneminde yapılan hizmetlerin yanı sıra vatandaşlardan gelen soruları da yanıtlayan Başkan Atila uygulamanın önümüzdeki günlerde de devam edeceğini açıkladı.

Bornova’da vatandaşla yönetim dönemi

Proje ve hizmetler ortak akılla belirleniyor

Bornova’da vatandaştan gelen istek, talep ve önerileri ön planda tuttuklarını hatırlatan Başkan Atila,  “Biz Bornova’da büyük bir aileyiz. Proje ve hizmetlerimizi de bu çerçevede ortak akılla belirliyoruz. Halkımızla her an iç içeyiz. Sürekli olarak mahallerde vatandaşlarımızla bir araya geliyoruz. Gezici İletişim Merkezlerimizle halkımızın sorunlarına hızlı ve etkili çözüm üretmek için var gücümüzle çalışıyoruz. Bunların yanında teknolojinin imkanlarından da üst düzeyde faydalanıyoruz. Binlerce facebook kullanıcısı ile canlı yayın yaparak bir ilki gerçekleştirdik. Gösterilen ilgiye çok teşekkür ediyorum. Hizmetlerimizi daha etkili yapabilmek ve ulaşılır olmak için her imkanı kullanmaya devam edeceğiz” dedi.

Bu haber ilgini çekebilir ->  Özel çocuklardan kalp ısıtan tiyatro oyunu

Bornova Belediyesi Whatsapp hattı hizmete girdi

Bornova Belediyesi, teknolojik imkanları en verimli şekilde değerlendirerek vatandaşların sorunlarına hızlı ve etkili çözüm bulmak amacıyla Whatsapp hattını da devreye soktu. Bornova Belediyesi’nin 0530 214 50 35 numaralı whatsapp hattına dilek, şikayet ve önerilerini mesaj yoluyla iletebilirler.

ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.