ESHOT’ta çözüm oranı yüzde 82

ESHOT’ta çözüm oranı yüzde 82
  • 29 Kasım 2019 15:09
  • A+
    A-

ESHOT Genel Müdürlüğü’ne bağlı çağrı merkezine ayda ortalama yaklaşık 6 bin başvuru yapılıyor. Başvuruların yüzde 82’si anında çözüme kavuşturuluyor.

ESHOT çağrı merkezi yurttaşların isteklerine çözüm bulmak için çalışıyor. Ayda ortalama 6 bin başvurunun alındığı ESHOT Genel Müdürlüğü Müşteri Hizmetleri ve Kurumsal İletişim Daire Başkanlığı bünyesindeki çağrı merkezinin, anında çözüm başarısı yüzde 82 olarak kayıtlara geçti. İnceleme, araştırma, planlama ve koordinasyon gerektiren başvurular ise 15 gün içinde yanıtlanıyor.

Kaliteyi sürekli arttırıyoruz”

ESHOT’ta çözüm oranı yüzde 82

 Konuyla ilgili açıklama yapan ESHOT Genel Müdürü Erhan Bey, çağrı merkezinin İzmirlilerle doğrudan iletişim kurmak açısından çok önemli bir birim olduğunu dile getirerek, “Tüm birimler gibi bu birimin de hizmet kalitesini sürekli artırmak gerekliliğinin farkındayız, öyle de yapıyoruz. Çağrı merkezi personelimize etkin konuşma ve diksiyon, etkili iletişim, beden dili ve stres yönetimi konularında eğitimler aldırıyoruz. Vatandaş memnuniyetini mümkün olan en yüksek seviyeye getirmeyi hedefliyoruz” açıklamasını yaptı.

Bu haber ilgini çekebilir ->  Meryem Ana Evi nöbetine ünlü sanatçılardan destek
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.