Selçuk Belediyesi İletişim Merkezi Çevrimiçi

Selçuk Belediyesi İletişim Merkezi Çevrimiçi
  • 11 Temmuz 2019 11:05
  • A+
    A-

SELBİM İLE BELEDİYE SİZLERE DAHA YAKIN

Selçuk Belediye Başkanı Filiz Ceritoğlu Sengel’in seçim öncesi açıkladığı “ 5 hedef 50 proje” arasında yer alan SELBİM tüm istek ve şikayetler için hazır. Belediyenin, vatandaşlara bir telefon kadar yakın olmasını hedefleyen Başkan Sengel, 0 533 814 33 37 numaralı WhastsApp ihbar hattına gelecek tüm istek, öneri ve şikayetleri takip edebileceği gibi, vatandaşa SELBİM tarafından yapılacak cevaplandırma mesajlarını da anında görebilecek.

Selçuk Belediyesi İletişim Merkezi Çevrimiçi

REKLAM ALANI

SELBİM SİZİ DİNLİYOR

Kısa adı SELBİM olan Selçuk Belediyesi İletişim Merkezi ile cevapsız kalan tüm sorunlar, öneriler ve istekler cevabını bulacak. Bir kentte en çok o kentte yaşayanların var olduğu anlayışıyla yola çıkan SELBİM, Selçuk Belediyesi Hizmet Binası zemin katta hizmete başladı. Vatandaşlar artık SELBİM üzerinden her türlü şikayetlerini 0 533 814 33 37 numaralı WhastsApp ihbar hattına iletebilecek. SELBİM WhatsApp ihbar hattının yanı sıra sistem 444 8 892 numaralı telefon hattıyla da vatandaşların hizmetinde olacak. Ayrıca www.selbim.selcuk.bel.tr adresinden veya [email protected] adreslerinden de alınacak olan istek ve şikayetler, ilgili personel tarafından en kısa sürede cevaplandırılacak.

SELBİM, vatandaşların günlük hayatın her anında karşılaştıkları sorunları, kente dair isteklerini telefon, e-posta ve WhastsApp yoluyla iletebilecekleri halkla ilişkiler sistemi olarak hayata geçti. Selçuk Belediye Başkanı Filiz Ceritoğlu Sengel’in seçim öncesi 50 projesinden biri olan SELBİM, haftanın 7 günü, günün 24 saati vatandaşların ulaşabilecekleri hizmet ağı olarak faaliyet gösterecek.  0 533 814 33 37 numaralı WhatsApp ihbar hattı sayesinde kolay ve etkin bir erişim ağı sağlayacak olan SELBİM, Selçuk Belediyesi ile vatandaş arasında köprü olacağı gibi, vatandaşların  belediye başkanı ile de irtibat kurmasını da sağlayacak.

SELÇUK BELEDİYESİ İLETİŞİM MERKEZİ ÇEVRİMİÇİ

Selçuk Belediyesi İletişim Merkezi zemin katta hizmete başladı. SELBİM, vatandaşlar tarafından sisteme ulaştırılan her türlü gönderi; ilgili birim ve müdürlüklere iletilecek olup, şikayet alındığına dair bilgi verilmesinin yanı sıra istek ve talebin durumu hakkında da vatandaşa ayrıntılı bilgi verilecek.

“SELBİM İLE ARTIK SELÇUK’A, SELÇUKLULAR’A DAHA YAKIN OLACAĞIZ”

Selçuk Belediyesi iletişim merkezinin danışma veya bir hizmet masasından farklı bir yapı olduğuna dikkat çeken Başkan Sengel; “Selçuk’un marka kent olması yolunda atılacak adımlarından biri olan SELBİM, teknolojinin en büyük geri dönüşlerinden biri olacaktır. SELBİM, Selçuk halkına uzun yıllar hizmet edebilecek büyük bir inovasyon sistemidir. SELBİM ile artık Selçuk’a, Selçuklular’a daha yakın olacağız. Yani Selçuk Belediyesi; her zaman vatandaşa bir telefon kadar yakın olacak” diyerek, 0 533 814 33 37 numaralı WhatsApp ihbar hattından istek, şikayet ve önerileri beklediğini kaydetti

Bu haber ilgini çekebilir ->  “Mobil Barista” otobüsünün yeni rotası gençlik merkezleri
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.