Son Haberler

NARLIDERE BELEDİYESİ VE TEMAD’DAN ORTAK PROTOKOL

NARLIDERE BELEDİYESİ VE TEMAD’DAN ORTAK PROTOKOL
  • 3 Ocak 2024 12:27
  • A+
    A-

Narlıdere Belediyesi ve Türkiye Emekli Astsubaylar Derneği (TEMAD) Narlıdere Şubesi arasında eğitim, kültür, sanat ve sosyal alanlarda ortak projeleri içeren protokol imzalandı. Narlıdere Belediyesi protokol ile birlikte, yapımını büyük oranda tamamladığı Pir Sultan Abdal Yaşam Vadisi’nde TEMAD Narlıdere Şubesi’ne yer tahsisi de gerçekleştirilecek

Narlıdere Belediyesi, ilçede faaliyet gösteren sivil toplum kuruluşları ile işbirliklerini geliştirmeye devam ediyor. Belediye son olarak, Türkiye Emekli Astsubaylar Derneği (TEMAD) Narlıdere Şubesi ile ortak projeleri kapsayan protokol imzaladı. Narlıdere Belediye Başkanı Ali Engin ve TEMAD Narlıdere Şube Başkanı Ali Şafak’ın imzasıyla hayata geçen protokol ile birlikte eğitim, kültür, sanat ve sosyal alanlarında ortak projeler yürütülecek. Protokol kapsamında ayrıca, Narlıdere Belediyesi’nin yapımını büyük oranda tamamladığı Pir Sultan Abdal Yaşam Vadisi’nde TEMAD Narlıdere Şubesi’ne yer tahsisi gerçekleştirilecek.

İŞBİRLİĞİMİZ GÜÇLENECEK

NARLIDERE BELEDİYESİ VE TEMAD’DAN ORTAK PROTOKOL

Sivil toplum kuruluşlarının demokrasinin ve halk adına yönetimin en önemli aktörlerinin başında geldiğini söyleyen Narlıdere Belediye Başkanı Ali Engin, “Sivil Toplum Kuruluşlarının önemi her geçen gün daha da artıyor. Biz de Narlıdere’mizde STK’larla her zaman işbirliği içinde çalışıyoruz. TEMAD Narlıdere de bine yaklaşan üyesi ile Narlıdere’mizin en büyük STK’ları arasında yer alıyor. Cumhuriyet değerlerine her zaman sahip çıkan, eğitime koşulsuz destek veren ve birçok sosyal sorumluluk projesine imza atan TEMAD Narlıdere ile zaten işbirliği içindeydik. Şimdi de bu işbirliğimizi imzaladığımız protokol ile daha da güçlendirdik. Tamamlama aşamasına getirdiğimiz Pir Sultan Abdal Yaşam Vadimizde TEMAD Narlıdere’ye de ait bir alanımız da olacak. Vatandaşlarımıza olan bağımızı daha da güçlendireceğine ve kapsayıcı projelere vesile olacağına inandığımız protokolümüzün hayırlı olmasını diliyoruz” dedi.

PROTOKOL TEŞEKKÜRÜ

TEMAD Narlıdere Şube Başkanı Ali Şafak da kamu yararına çalışan bir dernek olduklarını ifade ederek, “Belediye Başkanımız Ali Engin’e, Başkan Yardımcılarımıza, Meclis Üyelerimize ve tüm belediye personeline TEMAD Narlıdere Ailesi olarak sonsuz teşekkürlerimizi sunuyoruz. Protokolle birlikte, Narlıdere Belediyesi ile olan proje ortaklığımız daha da gelişecek ve güçlenecek. Hayırlı olmasını diliyoruz” diye konuştu.

Bu haber ilgini çekebilir ->  [Image "Header+-+Founder+Rewind.png"] What advice would you give your past self? I recently caught up with a friend who’d founded a company. He was at a low point: overwhelmed, sleep deprived, stressed… I listened, nodded, and said, “I remember those days.” And I do remember them. It took years before my startup Anchor began to gain real traction. There were sleepless nights and drastic pivots, crashed servers and bad bugs. Most founders I speak to agree that the startup journey is generally discouraging, overrun with unsolvable challenges and many many mistakes. “But there’s good stuff too, right?” my friend asked. I assured him there was. I said that the high points, while few and far between, would be worth it. I added that the low points, while no fun in the moment, are all things that make you smarter down the road. I explained that most of his energy and concern was probably expended on things that wouldn’t matter in the long run. I told him that when I was on the journey, I too had these periods of doubt. He asked, “What would you have done differently?” And rather than giving him just my answer — which might have been unique to my experience, not applicable to his — I decided to do something different and write this article. I posed a question to twenty-one other founders, across many different industries from media to finance, from SaaS to urban farming. The question I asked them was this: If you could go back in time and give your younger self some advice just as you were starting your founder journey, what would you say? Their answers are below. And I sincerely want to thank all of them for contributing and providing their perspectives. - Harish Agarwal, Chartable — Make sure you’re clear eyed about who your customer is and that helping solve their problems is a durable source of motivation. - Amy Bach, Measures for Justice — You will make mistakes. Don’t beat yourself up about them. Instead, remember them to increase your gratitude for your team. I just read Jay Shetty’s book and he tells people to be like salt, ‘Salt is so humble that when something goes wrong, it takes the blame, and when everything goes right, it doesn’t take credit.’ Read the rest on Medium [Image "CTA+-+Blue.png"]
ETİKETLER:
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.